2011-01-16

Game Boy













A bolhapiac az én terepem. Nagyon szeretek nézelődni, de nem vagyok a "túrós" típus. Ha valami felülre kerül a sok kacatból azért megvizsgálom. Ma célirányosan mentem. Game Boy-t akartam venni, mert egy kedves kollégám meglepett egy Fifa 96 cartidge-el még a héten célhardver viszont nem volt hozzá. Múlt héten láttam is egy-kettőt így reméltem most is lesz. Körülnéztem az interneten. A reális ára olyan 2-3000 forint körül mozgott, a cél az volt hogy 1000 Ft környékén szerezzek egy működőképes verziót. Ez össze is jött JÓVAL a beirányzott ezres alatt. Természetesen 4 ceruzaelemmel készültem, de technikásan előbb az árat alkudtam le, és csak után néztem meg, hogy működik-e a termék. (Fizetést persze csak úgy abszolváltam ha tesztelhettem, utána kicsit próbálkoztak visszanyomni az árat, de késő volt...). Ez a szerencsés része a napnak. A rosszabb az Asus EEE-m már megint nem tölti az aksit. 2009 szeptemberében már járt így, akkor nem úsztam meg alaplap csere nélkül. Ha még vállalják garanciában a javítást akkor megcsináltatom, ha nem kénytelen leszek egy külső töltőt venni, bár ekkor ugrott a hálózati "állandóan megy" játék, mert ez csak külön az aksit tölti szólóban. Azért röhejes, hogy 20-30 éves "számtech" cuccaimat soha nem kell javítani, a mostani maszatok meg 1-2 évet bírnak azután meg kuka. Ezért nem érdemes fejleszteni drága mérnök elvtársak.
Értem én hogy a piac így működik, de nem szeretem mikor az én káromra.

Nincsenek megjegyzések: