2007-10-26

GIMP 2.4



















Megjelent az új GIMP. Én speciel nem nagyon vagyok oda érte. Egyetlen pozitívuma, hogy ingyenes. Számomra a kezelhetősége hagy némi kívánnivalót. Persze lehet, hogy az a baj, hogy alapvetően a PS-hez szoktam, és azt tartom etalonnak. Így ha egy "új" rajzprogramot tesztelek, akkor valahogy mindig azt várom el, hogy az olyan kezes legyen mint az Adobe terméke. Nekem ez egy kicsit olyan mintha valaki egy új autót kezdene fejleszteni, de a kormánykereket, a sebességváltót és a pedálokat teljesen össze vissza helyezné el az autóban. Ha egyszer lesz olyan ami 90%-ban PS szerű lesz (nem gimpshop!), akkor én leszek az első aki átvált rá! Az mindenesetre pozitív, hogy most már .ABR file-okkal is elboldogul. Valamint van benne egy egész jó perspektíva javító eszköz is. De rajzolni azért szerintem marad PS Elements 4. (Ha lesz egyszer jó áron 6, akkor meg majd az.)

Nincsenek megjegyzések: