2007-10-13

Agyfejlesztés

















Nagyon változik a világ, és egy kicsit nekem is haladni kellene vele. Úgy tervezem, hogy rövid időn belül rá kell szánnom az időt némi "CMS rendszer" (Ez olyan mint a "CD lemez", fújj annak aki kitalálta.) telepítésre, és annak használatára. Hogy ez milyen hatékonysággal fog működni nem tudom, mert zéró a tudás minden szinten (php, mysql, apache, stb.) De talán találok egy olyan rendszert ami számomra is emészthető. Most keresési-tapogatózási fázis van éppen. Kíváncsi vagyok találok-e olyat amivel megbírkózok. Remélem igen. Ha összejön, változik majd a gr4ss.com + még ha beesik valami meló, akkor az is annak a szellemében készül majd. Kitartás elvtársak.

1 megjegyzés:

dinnye írta...

Én pár hónapja lefutottam már ezt a kört, és talán nyugodtan ajánlhatom a Wordpress-t. Kipróbáltam, és szinte nulla programozói (php, mysql, stb…) tudással sikerült viszonylag egyszerűen feltenni egy extra.hu-s accountra. Mondjuk egyszer elakadtam, de csak mert valami felett elsiklottam az extra.hu helpjében. Szóval úgy néz ki nem akkora wasistdas, mint elsőre tűnik, de ha kis időt rá tudsz szánni, akkor meg tudod te is simán oldani.