2007-09-01

Mindenféle














Tulajdonképp sokmindenről írhatnék. De igazából nincs sok kedvem semmihez. Volt itt egy Dödölefesztivál, amiről szokás szerint nem maradhattunk le. (Igaz dödöllét azt még csak véletlenül sem ettem.) Nekiálltam egy wild demo szerűségnek, de még csak egy-két teszt render van meg belőle. Egész héten itthon voltam, de sok pihenés nem volt. Szerettem volna befejezni a Function 07-en release-endő képemet, de nem lett belőle semmi. Valahogy nem igazán jó az itthoni közeg; az alkotáshoz meg pláne nem. Nyugodt háttére és időre lenne szükség. De ez egyelőre távoli álom csupán. A "titkos" projek sem nagyon készül. Valahogy kicsit kifulladt a dolog. De ez, - annyira - nem rajtam múlik. Majd talán alakul valahogy. Álítólag a MATT is szerepelt ma a Kultúrházban. Majd ha lesz róla valami, be lesz linkelve biztosan. Chris Hülsbeck is megjelentetett egy új albumot. Majd egyszer beszerezzük jól.

Nincsenek megjegyzések: