2007-02-06

Kamera által homályosan



















Végre és is megnéztem ezt a filmet, egyből a beszerzendők listájára került nálam. (Ez a mostani... hm... kölcsön van...) Kedvenc íróm (Philip K. Dick), egyik általam nem olvasott műve alapján. (A könyv szintén beszerzés alá kerül.) Legnagyobb tiszteletem a készítőknek, hisz az újfajta megjelenítés miatt, nem csak egy film lett a többi közt, hanem "A" film. Igen, egy olyan technika filmes alkalmazása, amit grafikus-illusztrátorok fejlesztettek ki az évek során. 50 rárérős "animátor" (szerintem semmi köze az animációnak, a kockánkénti átrajzoláshoz, hisz a kész anyagot vektorizálták.) segítségével.















Aki esetleg szeretné eltölteni szabadidejét hasonló művek elkészítésével, annak ajánlom ezt a tutorialt. Illustrator alapon, de szerintem Corel alatt is megoldható.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tescoban 2990 pénzmag... most vettem meg, de még nem néztem meg... :-)

Egyébként http://melissaclifton.com, ahol Photoshophoz vannak hasonló tutorialok, csak picit szájbarágósabban!:-)