2007-01-12

GYL Comp rulez!

Ilyent sem nagyon láttam még. a GYL Comp - internetszolgáltató, (megijedve az esetleges perektől) felszólította felhasználóit, hogy ne töltsenek le illegális tartalmat a fájlcserélő hálózatokról... Amennyiben mégis, az szerződésbontással járhat. Nem igazán értem, hogyan alakulhatott ez ki. Ez olyan mintha valaki felszóllítaná a fegyvergyártót, hogy ne adjon el fegyvert mert azt illegálisan, emberölésre használták. (Jogilag szerintem pontosan ugyan az a helyzet.) A felhasználó az aki esetlegesen törvénysértést követ el, és nem a szolgáltató.... 

1 megjegyzés:

NilsCo írta...

Noresz haverom (kliensük) már felhívta az oldalra a figyelmem, hogy "olvassam a piros betűs részt"
Nekem inkább "mosom kezeimet, én szóltam, ezután ne csesztessenek" -dolognak tűnik.
Magyarul megtettük de minek...