2006-10-18

The Wild Bunch by Triad & Horizon & Instinct (c64)











































Véget ért az idei Commodre 64-es megaparty az X. A győztes demo kötelező mindenkinek, aki legalább egyszer látott egy C64-es demot és hozzá egy jó PC-set. Akkor színevüti majd a színvonal, de a 3 Ghz-el szemben ez 0,97 Mhz dübörög! Nagyon jó a design. Plusz az is, hogy a party-n olyan emberek is releasel-tek akik már nagyon rég nem. JCH, DRAX (ok, ok Chorus az volt), Sarge. Éljen! Közben egy project is befejeződött. Elkészült a kanizsa naptár általam interpretált része. Nem lesz szokványos... De nekem így tetszik! Valamint a kanizsa antológiába is elküldtem a fotóimat. (Nilsco tutira kihagyta, pedig én szóltam neki). Valószínüleg az új közgyűlés nem fogja támogatni a megjelenését a jövőben, úgyhogy szerintem ez volt az utolsó esély. (Ne legyen igazam.)

Nincsenek megjegyzések: